"En ineens belt 3FM je op" Nog 5 dagen...

Wat vliegt de tijd voorbij zeg! Jammer dat een dag slechts 24 uur duurt, voor mijn gevoel niet lang genoeg, want de dagen vliegen voorbij. Ik kan me nog herinneren dat ik eind augustus nog in vakantiesfeer zat te bedenken wat deze bureaufase met zich mee zou brengen. Nu, vier maanden later zit ik multitaskend te werken aan de afronding van een marketingcommunicatieplan, het versturen van persberichten, taakverdelingen te maken en natuurlijk mijn never ending to-do list te updaten. Tussendoor schrijf ik deze blog, krijg ik ook nog wat (ping)berichtjes binnen en zo kom ik de dag wel door.

Nu klinkt dit waarschijnlijk heel hectisch en denk je "liever jij dan ik…" Maar nee hoor, het is een enorme kick als je na maanden hard werk, creatieve brainstorms en soms confronterende intervisies eindelijk resultaat ziet. Maandagochtend werd onze behuizing op het terrein geplaatst en ging ik er een kijkje in nemen. De komende week zit ik niet opgesloten zoals mijn mede ‘smaakmakers' maar coördineer ik alles rondom het Real Life FHC huis zoals de PR. Allereerst respect voor mijn collega’s die 72 uur non-stop gaan knallen voor Serious Request. Het ‘Real Life FHC huis’ is met 1 vergaderzaal en 3 aparte ruimten en keukentje vrij groot, althans groter dan onze huidige werkruimte die vandaag een grondige opruimbeurt moest ondergaan.

Dus mijn taak is om deze actie zeker onder de aandacht te brengen samen met het PR team. Als je volgens het boekje werkt verstuur je natuurlijk een hoop persberichten, maar hoe zorg je nou dat je actie tussen alle andere acties voor het Glazen Huis opvalt? Nou, dan hoor je ineens je actie aangekondigd op 3FM! En alsof dat niet genoeg was werd ik gisteren teruggebeld door de PR dame van 3FM. Daar sta je dan midden in de Etos, ongelegen? Misschien...maar het is 3FM! Het was een positief gesprek, daarna moest ik wel haasten want naast de drukke werkzaamheden van Smaak! Communicatie heb ik ook nog een avondtraining bij mijn werkgever.

We zitten in een positieve flow. Het hoogtepunt van onze schoolcarrière zullen wij binnen enkele dagen bereiken. Veel mensen zullen ons voor gek verklaren, maar het inzetten voor een goed doel is al beloning genoeg. God Bless!

Saïda Charafi

Van zondag 12 december tot de start van het Real Life FHC Huis op 20 december, lees je hier dagelijks een update van één van de studenten die 72 uur lang non-stop communicatieopdrachten gaat maken

Deel het Real Life FHC Huis met de wereld!

Gerelateerde berichten

Geen reactie op ""En ineens belt 3FM je op" Nog 5 dagen..."

Een reactie posten